Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Monday 2 April 2012

Seni Ciuman : Kawasan Kesukaan Wanita


Dalam aktiviti seksual berkemungkinan besar anda tidak menggunakan salah satu alat atau senjata terbaik ini secara maksimum. Alat atau senjata tersebut ialah adalah mulut anda. Wanita memang sering dambakan ciuman lelaki. Kami tidak hanya berbicara tentang seks oral di sini, walaupun anda perlu memberi kenikmatan oral nya secara teratur jika anda ingin menjadi pasangan yang baik, dan kami akan melangkaui mencium di mulut dalam artikel ini, yang anda harus dikuasai sekarang ialah jika anda ingin untuk mencium pasangan anda di tempat lain (tubuhnya). Ciuman mesra dan hangat ini diharap dapat enyemarajkan lagi hubungan dengan pasangan anda.

Simulasi mulut anda dapat dibahagikan kepada berbagai berbagai cara seperti  mencium, menjilat, menggigit, menggigit, dan menghisap. Mana-mana kawasan yang biasanya anda sentuh dengan tangan anda kemungkinan besar akan merasa lebih baik jika dirangsang oleh mulut yang basah dan hangat. Lelaki selalunya mencium wanita di beberapa tempat kegemaran mereka yang jelas sahaja seperti mulut, sementara yang lain sering diabaikan.
Telinga
Selain bibir ciuman pertama yang harus lelaki berikan ialah dikawasan telinga. Telinga adalah kawasan ciuman yang terdedah yang sering diabaikan dan menggunakan mulut anda adalah cara terbaik untuk merangsang mereka. Menggigit lembut daun telinga ialah cara yang boleh dipercayai untuk menghantar reaksi menggigil pada tubuh wanita. Walaupun ciuman ini mendatangkan kegelian pada pasangan anda dan kadang kala mereka ketawa, anda harus juga cuba mengusapkan bibir anda terhadap telinganya, bulu-bulu lembut halus ada pada telinganya mencipta gelombang geli yang mengasyikan.
Belakang leher
Belakang leher adalah  kawasan yang boleh mendatangkan ghairah wanita. Berikan ciuman mulut anda dibelakang lehernya lebih-lebih lagi apabila dia tidak sedar dan anda memberikan ciuman mengejut pada kawasan tersebut mendekati dia diam-diam dari belakang, menyapu rambutnya dari belakang leher dan ciuman di sana. Dia akan akan melupakan tugas dan ingin lebih dari anda.
Muka
Ini bukan bermaksud ada hanya memberi ciuman bibir dan mulutnya sahaja. Ada beberapa kawasan yang menjadi titik kesukaan seorang wanita pada wajahnya. Berikan ciuman ringan di pipinya, dahi, garis rahang, bahkan hidung dan kelopak matanya yang tertutup. Tapi jangan menjilat wajahnya. Hanya tidak. Ini tidak seksi lagi. Jangan menggigit. Wajahnya harus dicium dengan kelembutan dan rasa hormat.
Pangkal Bahu
Sementara pakaiannya masih pada badan, salah satu tempat yang paling intim anda boleh meletakkan beberapa ciuman berada di sepanjang pangkal bahunya. Pangkal Bahu seorang wanita dikatakan mempunyai titik-titik nikmat yang bersambung dengan payudaranya. Mulut anda di atasnya membuatnya berfikir dari mulut anda pada bahagian peribadi lebih dari tubuhnya. Jadi mulai dengan ciuman di sana sebelum anda berpindah ke tempat lain sementara dia berpakaian lengkap.
Pinggul
Pinggulnya lebih sensitif daripada yang ada sangka. Boleh jadi kerana mereka begitu dekat dengan pusat kenikmatan fizikalnya. Apapun alasannya, mencium, menjilat dan menggigit pada pinggulnya akan menghantar arus kenikmatan ke jari-jari kakinya dan naik ke atas kepalanya. Jangan mengabaikan tempat berikan ciuman hangat.
Payudara
Menempatkan mulut anda pada payudaranya boleh menjadi sangat seksi, tapi jika salah melakukannya boleh mengundang kesakitan. Mencium, menjilat dan menghisap semua dianjurkan dan bahkan beberapa lembut menggigit boleh diterima selama anda melakukannya dengan betul. Payudaranya sangat sinsitif , jadi jangan lupa bahawa anda perlu melayan mereka secara lemah lembut. Payudaranya seharusnya tidak lebam ketika anda selesai dengan mereka. Juga, ingat bahawa putingnya bukan satu-satunya bahagian yang memerlukan perhatian. Gunakan mulutmu turun payudaranya untuk memberi kesan yang maksimum.
Kawasan yang anda tidak patut cium
Tidak kira di mana mulut anda berakhir, itu mungkin akan meninggalkan keasyikan. Namun, ada beberapa bahagian tubuh wanita yang anda harus mendapatkan izin untuk mulut hinggap sebelum menerokai, termasuk kaki dan kemaluanya. Beberapa wanita tidak suka membiarkan kawasan sensitifnya diterokai, minta izin dahulu sebelum anda menerokai. Ada juga wanita yang suka ibu jari kakinya dihisap dan digigit manja dan mainan lidah dikawasan tersebut. Namun begitu anda harus tahu sejauh mana kerelaan pasangan anda membenarkannya

No comments:

Post a Comment