Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Sunday 9 September 2012

Bagaimana meletakkan zakar dalam seluar dalam


Tidak pernah ada laporan bahwa penis menjadi bengkok kerana terjadi ereksi di dalam seluar dalam yang sempit. Kerana itu, tidak ada saranan bagaimana “meletakkan” penis pada posisi tertentu di dalam seluar dalam agar tidak bengkok.

Penis yang bengkok belum tentu menunjukkan adanya gangguan. Bahkan banyak penis yang posisinya bengkok, tetapi tidak berpengaruh terhadap fungsi seksual. Jadi, kalau penis Anda bengkok ke bawah, itu pasti bukan kerana sering ereksi di dalam seluar dalam yang sempit. Tetapi kalau penis Anda terasa sakit ketika ereksi dalam keadaan bengkok ke bawah itu, seharusnya Anda mendapatkan nasihat dari pakar dan memeriksa diri.

Menggunakan atau tidak menggunakan seluar dalam ketika tidur sebenarnya tidak ada perbezaan yang bermakna, baik terhadap fungsi seksual maupun kesuburan. Alasannya, seluar dalam pada umumnya tipis sehingga tidak akan meningkatkan suhu kelamin, khususnya testis. Namun, memang benar suhu yang tinggi di bagian testis dapat mengganggu sperma (kesuburan).

No comments:

Post a Comment