Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Friday 14 September 2012

Seks menjadi hebat bila teringat perempuan lain


Saat melakukan seks, perlukah terlebih dulu mengingat atau membayangkan masa lalu sewaktu berhubungan dengan wanita lain, baik itu yang seumur maupun yang sudah menjadi istri orang lain. Bila itu dilakukan, maka hubungan seks yang dilakukan akan mengalami orgasme yang hebat . Tetapi apabila tidak membayangkannya, maka permainan seks akan biasa-biasa saja.

Betulkah pendapat ini ?

Pada dasarnya, rangsangan seksual diperlukan agar hubungan seksual berlangsung dengan baik dan memuaskan. Rangsangan seksual dapat berupa rangsangan fizikal maupun rangsangan emosi. Kadar rangsangan yang diperlukan tentu tidak sama bagi setiap orang.

Membayangkan orang lain seperti yang dilakukan sebenarnya bukan sesuatu yang aneh. Itu merupakan salah satu bentuk rangsangan emosi, yang sering disebut sebagai fantasi seksual.

Kerana rangsangan itu maka Anda merasakan reaksi seksual yang lebih baik sehingga hubungan seksual terasa lebih memuaskan. Sebaliknya, kalau tidak membayangkan itu maka reaksi seksual yang Anda alami tidak optimal. Akibatnya hubungan seksual kurang memuaskan. Anda tidak perlu khawatir kerana apa yang Anda lakukan bukanlah sebuah kelainan seksual.

No comments:

Post a Comment