Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Friday 14 September 2012

4 cara agar anda terus tegang




Menurut Graham Masterton dalam bukunya, Wild In Bed Together, puncak seks adalah 10 % kemampuan fizikal, 20 % pengalaman dan pengetahuan, dan 60 % kawalan mental.

Namun, jika suami dapat melatih dirinya, maka yang didapatkan adalah pertahan konsentrasinya agar dapat ereksi dengan baik. Untuk itu, Graham memberikan beberapa cara yang dapat dicuba.


1. Jangan gugup
Apabila , jangan terlalu memikirkan diri apakah anda mampu ereksi atau tidak. Anda tak perlu memercayai apa pun untuk membuktikan kejantanan dengan tidak mampu ereksi. Ingatlah, wanita sebetulnya faham bahwa lelaki tak selalu ereksi.

2. Jangan fikirkan ereksi saja
Lebih baik fikirkan saja bagaimana caranya memuaskan pasangan. Misalnya, mengetahui bagian mana dari pasangan yang paling suka disentuh.

3. Ajak pasangan untuk membantu
Kesukaran hendaknya dibagi dengan pasangan Anda. Jangan minta maaf dan cari alasan kerana itu bukan semata kesalahan Anda. Hal ini sama dengan tugas pasangan merangsang Anda sebelum bersetubuh.

4. Jangan terburu-buru
Janganlah terburu-buru melakukan penetrasi/tusukan kerana berfikir anda mungkin tidak dapat bertahan lama. Cara ini malah hanya menambah kecemasan dan meningkatkan peluang Anda untuk 'lembik' lagi.

Bahkan yang paling teruk, dengan melakukannya secara terburu-buru, Anda mungkin akan mengalami ejakulasi prematur. Akan lebih baik Anda melakukannya pelan-pelan saja dan teruskan berfikir bagaimana memberi rangsangan kepada pasangan sebaik mungkin.

No comments:

Post a Comment